söndag 29 september 2013


Välkommen till mig och min trädgård!
 
Här tänkte jag dela med mig av min resa med den nya trädgården. Kanske jag även skriver om annat, det får jag se.
Mitt hus är både ombyggt och utbyggt, ja faktiskt också flyttat en gång i världen. Ursprungsdelen är nog från 1800-talet men av det finns inte mycket kvar, så jag själv ser det mer som ett nybygge från 2004.
 
Här fanns nästan ingen trädgård att tala om när vi flyttade in för två år sedan. Några träd, buskar och litet prydnadsgräs. Något som däremot finns är en ligusterhäck som omgärdar huset och som jag är så tacksam över. För väggar måste man ha i sin trädgård eller hur!

Så nu så är jag igång och fler inlägg kommer snart!
 
Merja
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du ställer en fråga i kommentarsfältet, så svarar jag dig här, under din fråga./Merja