söndag 21 september 2014

Gardeners' World!



Jag har verkligen megaproblem med uppkopplingen och det tog lång tid att få iväg det här inlägget. Kan bara läsa bloggar sporadiskt och kan överhuvudtaget inte kommentera, hoppas det löser sig snart!

Vill bara passa på att påminna er om Gardeners' World på Youtube om du som jag har abstinens på bra trädgårdsprogram. Serien går på BBC på fredagar och oftast finns länken där på fredagen men allra senast på lördagen. I det senaste avsnittet, nr 25 finns det ett reportage om gräs. Om du frågar mig, så är nog Gardeners' World med Monty Don det bästa trädgårdsprogrammet. Tänk om Sverige kunde ha trädgårdsprogram i den här klassen.

9 kommentarer:

  1. Tack snälla du för tipset om Gardeners World!
    Nu vet jag vad jag ska se på i kväll.
    Ha en bra dag
    Mariana

    SvaraRadera
  2. Trist när uppkopplingen inte funkar!
    Tack för tipset om Gardeners World! Trädgårdsprogram kan man aldrig få för många av!
    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Så jobbigt med dålig uppkoppling! Man har ju blivit smått beroende...
    Tack för tipset om "Gardener's world". Ska kollas!
    ha en fortsatt fin söndag. kram, Monica

    SvaraRadera
  4. Måste se mer av Gardeners world, tack för tipset Monty Don kan nog kvala in som ytterligare en husgud.
    Fortsatt skön söndag!
    Annika

    SvaraRadera
  5. Den där tekniken den lever sitt eget liv och bryr sig inte ett dugg om att vi är beroende, på sätt och vis, av den
    Hoppas det blir bättre.
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera
  6. Denna gång lovar jag att bara kommentera en enda gång!!!!
    Gissa vad, hittills ingen Skräppost! Ditt bloggerdatasnille!
    Engelsmännen kan det där med tv, det där med trädgård och dom har jätteresurser jämfört med vårt lilla land och dom har ett bättre klimat för trädgård.....men man kan ju tycka att vi borde kunna göra något program på tema trädgård som var riktigt bra.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Monty Don är också min absoluta favorit! Hoppas nu att du går och köper dig en riktigt fin anteckningsbok att ha i väskan för att skriva upp alla växter som du springer på :)

    Hoppas att din helg har varit fin!
    Kram
    Cathrine

    SvaraRadera
  8. Tack för tipset. Måste lära mig hur tv:n funkar så jag kan kolla på sånt.
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  9. Så retligt med din uppkoppling. Tacksam är jag i alla fall för att du kunde kommentera hos mig och tipsa om hur man blir av med spam-kommentarer. TACK!!!!

    Monty Don gör verkligen trevliga trädgårdsprogram. Jag har inte hunnit sitta ner på kvällarna på länge men nu ska jag ta tag i det och slå mig till ro. Programmet om gräs vill jag inte missa.

    Ditt tuvrör är verkligen ursnyggt. När jag var uppe i Enköping såg alla tuvrör ut som ditt, alldeles gula. Jag tror det är precis som det ska vara. Snyggt!

    Kram,
    Maria

    SvaraRadera

Om du ställer en fråga i kommentarsfältet, så svarar jag dig här, under din fråga./Merja