fredag 24 januari 2014

Trevlig helg!

Tänk att vi kan ha det så gråmulet här i Blekinge, jag kommer inte ihåg senast när solen visade sig...


och kände att jag måste ha litet fägring i sinnet och letade fram litet bilder från min förra trädgård.

 Tack för alla gulliga hälsningar i förra inlägget. Det känns alltid litet konstigt att lägga upp en bild på sig själv, inte något som jag egentligen känner mig bekväm med men vad sjutton, det är ju så jag ser ut. Ja, kanske litet annan frisyr och nyare snitt på glasögonen, annars rätt lik (bilden är ungefär ett år gammal).

Ha nu en riktigt fin helg!

6 kommentarer:

  1. Här började dagen med solsken idag, men nu har det blivit lite molnigare. Dock en ljusare dag än på länge! man behöver ljus nu, känns det som...
    Önskar dig en riktigt skön helg, kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder och vilken underbar violtulpan! Nån vild art?
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, ingen vildart utan en namnsort som jag just nu har helt glömt namnet på!

      Radera
  3. Spännande växter! Blommade tulpanträdet?
    Trevlig helg!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det var alldeles för ungt, kanske runt 7 år när jag flyttade.

      Radera
  4. Vad roligt att läsa din nya trädgårdsblogg. Du som är en sådan inspirationskälla! Väntar på ljuset jag med.....
    Kram
    /Lotta Livets väv

    SvaraRadera

Om du ställer en fråga i kommentarsfältet, så svarar jag dig här, under din fråga./Merja