fredag 21 mars 2014

Vägghäng och inspiration!


Mitt vägghäng som byter utseende varje gång en ny tidskrift hittar hem till mig. Jag kan väl lätt påstå att detta är min last. Sociala medier i all ära men inget går upp mot en tidskrift eller bok om inredning...

eller trädgård! Då blir det egen tid med mys i soffhörnan tillsammans med en gofika! I det senaste numret av Allt om Trädgård finns ett reportage från Katarinas trädgård som duktiga Katarina har gjort själv.

Jag har fotat direkt ur AoT och fotot är naturligtvis taget av Katarina själv.
Katarinas trädgård är en stor inspirationskälla för mig och jag hoppas jag kan få se den i verkligheten. Det känns som en trädgård som passar mig. Trädgården har en grön stomme indelade i rum med färginslag och jag njuter så av bilderna. Så det blir nog en gofika till för att läsa vad Katarina skriver (jag hoppas att du Katarina förlåter mig för att jag sprider din bild på det här sättet).

Trevlig helg!


4 kommentarer:

  1. Vilken smart upphängning! Ja, håller med dej, inget går upp emot ett pappersmagasin att bläddra i!
    Vilken vacker bild! Säkert en underbar trädgård! Vackert med alla blålila nyanser!
    Här blir det en jättelat fredag! Lite för blåsigt för att vara ute, även om solen glimtar till då och då!
    Ha en skön fredag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Vad fiffig du är, det kan vara nåt för min lilla kolonistuga, där allt ligger på högar överallt.
    Önskar dig en fin fredag
    kram meta

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är det något annat, att läsa i en riktig tidning än att läsa på nätet! Som uppslagsverk är nätet oslagbart, men om man bara vill få lite idéer och inspiration, måste det vara en bok eller tidning!
    Vilken vacker och skiftande väggdekoration det blev, dessutom!
    Ha en skön helg, kram, Monica

    SvaraRadera
  4. Vilket mysigt inlägg :) våren äro underbar

    Ny post ute...härliga utemöbler :)

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvaraRadera

Om du ställer en fråga i kommentarsfältet, så svarar jag dig här, under din fråga./Merja